hoe moet ik beeld van de ps2 + mijn stem opnemen?

Ik ben commentator maar ik wil games op ps2. opnemen wat heb ik hier voor nodig ik wil hier mijn stem ook bij opnemen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan ook opzoek gaan naar een emulator voor op de computer. Je download hypercam erbij en je regelt een usb controller.

Toegevoegd na 29 seconden:
Een playstation 2 emulator
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een game capture card en een microfoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij wel, maar je moet die microfoon op je computer aansluiten. Ik weet dit niet zeker, ik zou eerst nog wat rondzoeken op internet voordat je een dure microfoon gaat kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt eraan wat je budget is. Je kunt hele dure capture devices kopen, maar ook goedkopere. Die zijn wel iets slechtere kwaliteit. Ze zijn niet echt lastig. Je hoeft er niet heel technisch voor te zijn. Je moet wel weten wat HDMI is etc. Je moet gewoon een paar kabeltjes in dat apparaatje steken en in je computer en klaar is kees! Heel vaak zit er een handleiding bij
Geen gabwhwjkskjjksjks