Via welke bemiddelaars kan ik zonder wachttijd of lotingslijsten per direct een huis huren in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een heel groot pak geld meebrengt en iedere maand een paar duizend euro over hebt dan kan je wel meteen iets vinden hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paar duizend is overdreven hoor. In de vrije sector, waar dit onder valt, gelden huurprijzen vanaf 600 nog wat tot aan 2000 nog wat. Als je en vrijstaande gemeubileerde villa wilt huren heb je natuurlijk wel meer nodig.

Antwoorden (1)

O.a. hier:

http://huizen.trovit.nl/te-huur-direct-wonen-amsterdam

Ga er wel van uit dat je een heel pak geld moet meenemen voor de bemiddeling (kan best een heel netto maandsalaris zijn). Bij dergelijke bemiddelaars is het gewoon schrikbarend duur!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vermoedelijk zijn ook alleen de hele dure huizen vrij te huren. Aan een flatje voor een paar honderd euro per maand met huursubsidie kom je ECHT niet zo snel. Althans, niet legaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Marleen: Klopt! Huur in de private sector. In de vraag staat echter niks over huurprijs!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet vermoedelijk, maar een feit. Het is een vrije sector, dus logisch dat je je scheel betaald. Bij Direct Wonen is het overigens, een maand borg, een maand huur, en nóg een maand huur (3x het huurbedrag) voor commissie. Voor elke manier, buiten de reguliere, om aan een woning te komen, moet je je portomonee trekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Excuses..het gaat idd om vrije sector huurwoningen met een maximale huur van 1000 euro. Weet iemand welke bemiddelaar de beste aanbod en prijs biedt?