waarom worden bouwplaatsen tegenwoordig s nachts verlicht met fel groene lampen?

(ik kan geen oassende categorie vinden!)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Heb dit kunnen vinden:
"Dat groene licht is juist omdat dit vriendelijker is voor de omgeving.De afbeelding in dit topic is van eentje zonder groen licht, dat is namelijk deze"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk omdat er nogal wat gestolen word, zetten ze er lampen op zodat een dief minder snel de bouwplaats betreed en ze van buitenaf (beveiligers) makkelijker kunnen zien of er iemand op die bouwplaats aanwezig is.