Als ik (bar)munten wil laten maken via een bedrijf, wordt er dan eerst gecheckt of mijn munten niet al bestaan?

Ik organiseer binnenkort een groot festijn en ik wil daarvoor barmunten laten maken. Ik wil ze niet huren, want ik organiseer het volgend jaar weer en dan wil ik ze hergebruiken. Als ik mijn ontwerp opstuur, checkt dit bedrijf dan of mijn ontwerp al bestaat? Zoja, hoe lang duurt dit ongeveer? Ik heb geen zin om eerste te ontwerpen en dan lang erna horen dat ik een nieuw ontwerp moet maken. Ik hoop dat jullie het weten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij niet. Want er worden veel van die munten gemaakt door verschillende bedrijven. Het beste is dan ook gewoon de bedrijfsnaam er sowieso al in te zetten.
ItisILeClerc
11 jaar geleden
uiteraard gaat dat bedrijf dat niet voor je checken, waarom zouden ze

Antwoorden (1)

Wanneer jij je munt laat maken met een eigen logo en/of gegevens, dan is hij altijd nieuw dus gewoon laten maken