(hoe) kan ik muziek downloaden op mijn samsung jet?

Kan ik muziek downloaden op mijn samsung jet? Er zit wifi op de telefoon, dus ik heb toegang tot internet. het is geen smartphone!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt het op je pc downloaden en daarna met een kabeltje overzetten naar de telefoon. Zo'n kabeltje is te halen bij elke telefoonzaak.

Ook kun je muziek op een microSD zetten en die in je telefoon stoppen.

Hopelijk helpt het,

Gr. Puchacz
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je wifi hebt moet je gewoon naar de google play store en dan zoeken op muziek dowloaden dan zie je een aantal apps waarmee je muziek kan dowloaden .