Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor een prijs kan ik voor mijn xbox vragen?

Ik wil mijn xbox 360 slim verkopen maar ik weet niet wat ik er ongeveer voor moet vragen.
Hier bestaat het pakket uit:

-De xbox 360 slim
-2 controllers
-headset
-scard en hdmi kabel
En de games:
Assassins Creed 2, Assassins Crees Revelations, Transformers WfC, CoD Black Ops, Red dead redemption en Borderlands GOTY editie.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
350

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zoals een reactie op je vraag al vermeld, je zal meer krijgen als je alles los verkoopt. Er zijn altijd mensen die niet willen betalen voor een volledig pakket aangezien er misschien een deel is waarvan ze denken dat ze er niets mee zijn. Dus als je alles apart of eventueel in duo's verkoopt zal het meer opbrengen (kleine gouden tip). Dit hoeft niet per se, maar het is echt handig als je het zeker verkocht wilt hebben.

De kwaliteit is zeer belangrijk voor als je het gaat verkopen, dus de prijs kan ik niet echt bepalen. Ga na hoeveel het allemaal kost als het nieuw is en neem daar dan een deel van af. Desnoods veil je het op eBay, op je prijs dat je zeker wilt hebben en voor jou redelijk klinkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding