Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PA piercing op de luchthaven een probleem?

Graag wou ik van jullie weten, of je zo'n PA kan uitdoen? En zo ja, is die dan gemakkelijk zelf terug in te steken? Ik moet namelijk voor mijn werk regelmatig door scanners, en alle metaal moet dan uit. Ik wil graag een PA laten zetten maar das mijn enige obstakel momenteel. Dank zij deze site ben ik niet meer bang om hem te laten zetten. Bedankt he mannen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een Prins Albert bedoelt, is het dan niet veel handiger om dat er voluit bij te zetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral omdat er blijkbaar mensen zijn die denken dat het om een normale (kleine) piercing formaatje oorbel gaat...ik weet niet of zo'n grote ring wel of niet gaat loeien in zo'n poortje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou zeggen, stop het ding eerst gewoon een keer in je broekzak (voor hij erin zit), ga met het vliegtuig, dan weet je het zeker. Ben je ook niet zenuwachtig als hij er in zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een piercing is niet van metaal maar van chirurgisch staal. Ik heb ook een piercing ergens en die heb ik er in 6 jaar tijd nog nooit voor wat dan ook uit hoeven doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het net zeggen Hansv. Staal is natuurlijk bij uitstek een metaal.
Ha, die Gast11680;

Ik heb wel eens van iemand gehoord dat die elke keer de stalen plaat in zijn heup moest melden voor hij door zo'n toestel heen ging.Het lijkt me dus het beste om het te melden als je door zo'n poortje moet. Naderhand te moeten uitleggen is waarschijnlijk een stuk genanter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook een piercing en moet regelmatig door detectiepoortjes, ze zijn nog nooit gaan loeien hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we het dan toch over staal hebben, want daar worden die piercings kennelijk van gemaakt, dan is het wel verstandig om die piercing te verwijderen. Zelf heb ik jaren met een stalen plaat in mijn been gelopen en reken maar dat de scanners op de luchthavens daarvan afgingen.

Of je zo'n piercing dan weer gemakkelijk terug kunt plaatsen kan ik je helaas niet vertellen, misschien moet je dat eens opnemen met degene die de piercing hefet geplaatst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf een stel pinnen in mijn rug maar het valt mij wel op dar ik langzaam door de scanner loop hij dan wel afgaat maar als je een beetje snel door die scaner gaat hij dan niet afgaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding