Kan je je iPod jailbreaken via je iPod?

Ik wil mijn iPod jailbreaken, aangezien dit toch niet illegaal is. Alleen heb ik een iPod Touch 3G 32GB, wie weet of ik dit kan doen via iPod? Zo niet, hoe dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Via www.jailbreakme.com kan je Cydia op je iPod installeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee omdat dit via je ipod zelf gaat kan dit geen kwaad. Het is net of je gewoon een app instaleert uit de app store. Heb het zelf ook gedaan met mijn ipad
kan via www.jailbreakme.com zelf geen ervaringen mee ik doe het gewoon via mijn mac veel makkelijker en beter denk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa dat kan! Computer is misschien een betere manier.. Maar het kan wel ga op je iPod naar www.jailbreakme.com en volg de instructies :)
Ik denk dat die het nu ook nog gewoon doet