Hoe komt het dat mijn linkermuisknop van mijn touchpad van mijn laptop niet meer werkt?

Hoi
De linkermuisknop onder de touchpad van mijn samsung R730 laptop werkt niet meer, wat kan ik hier aan doen? Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij mij bleek het knopje echt kapot. Weinig aan te doen dan repareren...

Als het een software probleem is help opnieuw installeren van de drivers, of kijk eens of de knop 'uit' staat in de configuratie?

Een opstartCD met linux kan een goede test zijn om zeker te weten dat het geen software probleem is.