Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen zweetoksels en de geur van zweet ?

Ik ben een jong meisje en heb erg last van zweetplekken en de geur ervan.. Het is natuurlijk hardstikke vervelend en ik schaam me heel erg. Hoe kan ik dit voorkomen ? Deo helpt alleen tegen de geur.. Het liefst heb ik altijd een hempje aan maar nu het wat kouder word kan dat niet meer. Botox is geen optie want ik ben daar te jong voor.. Alsjeblieft help mij!
( ik ben niet 12 aangezien mijn naam ;) )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
671
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gerelateerde vragen
•Ik zweet snel , hoe voorkom je de geur? •Heeft iemand voor mij bepaalde tips om zweet-oksels te voorkomen, LOS van allerlei deodorant merken en middeltjes? •Wat kun je het beste doen tegen zweetoksels?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Wat heel goed helpt tegen "klotsoksels" is Odorex extra dry. Dit is een transparante vloeistof, die je eens in de 3 à 4 dagen aanbrengt. Verkrijgbaar bij elke drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Lush heben ze deodorant in poedervorm, die werkt erg goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke kleding je draagt heeft ook invloed op transpireren. Draag zoveel mogelijk kantoene kleding. En nu het kouder wordt kan je juist heel goed een hemdje of shirtje aan onder je kleding, dit absobeert een hoop vocht.
Voor verschillende soorten deo kan je eens advies vragen bij de drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
katoen dragen scheelt zeker, plus nelly
Odaban is ook ontzettend goed. Volgens mij alleen online te krijgen, maar mijn zusje had hetzelfde probleem (staat voor de klas!) en heeft nu nergens meer last van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Syneo 5 is erg goed hiertegen, het is een anti-transperant die 5 dagen werkt, je hoeft het dus maar eens in de 5 dagen aan te brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding