Ik heb last van mijn keel bij het slikken en heb ik dan ook pijn in mijn oren, wat betekend dit?

Voor zover geen koorts maar voel me niet fit. Lichte verkoudheid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zou kunnen betekenen dat je een lichte bijholteontsteking hebt. Dat is een soort uitgebreide verkoudheid. Het geneest vanzelf, maar duurt wat langer.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat je buis van Eustachius verstopt zit - wat vrij normaal is bij een verkoudheid, ook een lichte.
Neusdruppels gebruiken helpt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plus! Waarom vragen mensen dingen over zulke onschuldige gewaarwordingen.