Mijn oog is ontstoken, hoe kan ik er voor zorgen dat ik morgen weer mijn lenzen in kan?

Vanochtend wilde ik mijn lenzen in doen maar deze begon in mijn rechter ooghoek te branden. Maar morgen moet ik weer werken hoe kan ik er voor zorgen dat ik in iedergeval mijn lenzen weer ik kan?.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga zo vlug mogelijk om oogdruppels bij je apotheek,maar of de ontsteking morgen zal gedaan zijn is maar de vraag(wsh niet)...
11 jaar geleden
Geef je ogen wat rust... Wacht 2 dagen met het gebruiken van je lens . Heb je geen ( reserve ) bril die je even op kan doen ?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Water koken. Af laten koelen en een paar keer op een dag even je oog/ogen mee uitspoelen.

Oogdruppels natuurlijk! Kan even prikken.. Maar een ontstoken oog is ook geen prettig gevoel.
Sterkte, en succes!