ik heb 4 wielen in de schuur staan 175-65-15 met 4 boutgaten. weet iemand waar ik deze gegevens kan invoeren en zo zie op welke auto's ze kunnen. bvd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

je zal de steekmaat even moeten opmeten. met een velg met 4 gaten is dat de diagonaal maat (zie 2e bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de steek is 100
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou dat zijn er heel veel.
http://www.velgensteek.nl/4x100.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar dit gaat over de velgen, mij gaat het om die velgen met 175 65 15 banden
Op www.steekmaat.nl kan dit. Succes!