Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Schieten ze 4 gaatjes op 1 dag

Hallo ik wil graag 4 gaattjes extra dus 3 aan elke kant. Doen ze dat Nog??


XxxJolien

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je 2 aan elke kant bedoelt? Het ligt eraan waar je het laat doen. Er zijn er bij die maar 1 set per keer willen doen om zo je oor niet te veel te belasten, het risico op infecties lager te houden of omdat het makkelijker is om er later nog een set bij te zetten in plaats van tegelijkertijd. Bij andere is het geen enkel probleem om meerdere te plaatsen. De enige manier om er achter te komen is even informeren. De meesten zetten namelijk wel op hun website dat ze schieten en vanaf welke leeftijd, maar niet hoeveel per keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok bedankt

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, ik doe het altijd zelf. Best simpel, neem gewoon een stukje papier, en zet hem onder de perforator en je kan je papier gelijk in een snelhechter doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Euh in de oortjes hé khad miss beter kunnen melden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Applaus...;-)
ja, hoor. Je kan gewoon naar een juwelierszaak gaan en een extra gaatje laten schieten, ik heb er zelf ook 2 in elk oor. Dus drie erbij zou in principe mogelijk moeten zijn.

En als ze het niet doen (en bij andere juwelierszaken ook niet), dan moet je naar een tattooshop die ook piercings laat zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, dat hebben ze bij mij ook gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding