Schieten ze 4 gaatjes op 1 dag

Hallo ik wil graag 4 gaattjes extra dus 3 aan elke kant. Doen ze dat Nog??

XxxJolien

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je 2 aan elke kant bedoelt? Het ligt eraan waar je het laat doen. Er zijn er bij die maar 1 set per keer willen doen om zo je oor niet te veel te belasten, het risico op infecties lager te houden of omdat het makkelijker is om er later nog een set bij te zetten in plaats van tegelijkertijd. Bij andere is het geen enkel probleem om meerdere te plaatsen. De enige manier om er achter te komen is even informeren. De meesten zetten namelijk wel op hun website dat ze schieten en vanaf welke leeftijd, maar niet hoeveel per keer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok bedankt

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, ik doe het altijd zelf. Best simpel, neem gewoon een stukje papier, en zet hem onder de perforator en je kan je papier gelijk in een snelhechter doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Euh in de oortjes hé khad miss beter kunnen melden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Applaus...;-)
ja, hoor. Je kan gewoon naar een juwelierszaak gaan en een extra gaatje laten schieten, ik heb er zelf ook 2 in elk oor. Dus drie erbij zou in principe mogelijk moeten zijn.

En als ze het niet doen (en bij andere juwelierszaken ook niet), dan moet je naar een tattooshop die ook piercings laat zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, dat hebben ze bij mij ook gedaan.