zal mijn zoon van 15 een pakketje van de post teken voor ontvangst?

Heb voor hem een ps vita besteld bij bol zal hij mogen teken voor ontvangst

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

volgens mij moet het kunnen
ook omdat hij al oud genoeg is voor een ID kaart
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk van wél,zolang hij inwonend is en u kunt aantonen dat hij uw zoon is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen ik 15 was (begon met weightlifting) bestelde ik altijd veel spullen onder andere eiwitten kleiding enz. Mocht altijd tekenen...
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk is het wettelijk gezien uw product en zou u het moeten tekenen, maar de praktijk leert dat er in 99 % van de gevallen nooit moeilijk wordt gedaan, zelfs niet als degene aan de deur een of andere vage kennis van u is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bestel met grote regelmaat bij bol.com (ik neem aan dat jij ook bol.com bedoeld)

Ik hoef bij een bezorging van bol.com nooit te tekenen voor ontvangst. Dus ik denk dat dit niet aan de orde gaat zijn :-D