Buitendouche

Ik denk erover om een mooie design [url=http://www.lbsolutions.nl/]buitendouche[/url] aan te schaffen.
weet iemand of hier alleen koud water uit komt?
Of is dit water op de een of andere manier verwarmd?

Ik heb niet de mogelijkheid om de douche op de CV aan te sluiten.
Iemand ideen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Een buitendouche geeft normaal gesproken alleen koud water. Je kunt natuurlijk met zonnecellen een reservoir verwarmen. Ik zelf heb een buitendouche met een hele lange slang welke het water door de zon voldoende verwarmd om in de zomer aangenaam te douchen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De douche die zij verkopen gaat er vanuit dat er warm water beschikbaar is, de wamr stand is zeer uidelijk te zien op de fotos.

Dus idealerwijs sluit je hem wel op de CV aan. Maar.. dat is niet mogelijk. Dn kom je uit op een klein boilertje in bv de schuur of in een 'kist' achter de wand. Deze kan je bij mijn weten ook op electriciteit krijgen, en dat kan je natuurlij kvrij makkelijk trekken vanuit de schuur ondergronds naar je douche-locatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een solar buitendouche is een goede oplossing. Je hoeft er alleen een tuinslang op aan te sluiten. De zon verwarmt je douchewater reservoir. Je hebt dan een ruime hoeveelheid gemengd douchewater van rond de 30 graden Celcius.