Kan ik met me iPod, iPad, telefoon en anders apparatuur in de sauna ?

Ik heb sauna gekocht en er zit in de sauna een Aux ingang punt maar ik weet niet zeker of me iPod/iPad er tegen kan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Kun je niet even zonder dit apparaat?
jodyenboyke
11 jaar geleden
Dat dacht ik ook gelijk, Ritsuka!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met n lekker lounge muziekje is t niet verkeerd, hoor!

Antwoorden (2)

Ik zou het niet doen, er is veel vocht in de sauna. Dat is niet goed voor de hardware van de iPod/iPad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de lucht is te warm en te vochtig.

Maar het lijkt me logisch dat de aux-aansluiting aan de buitenkant zit, zodat je je mp3-speler erop kunt aansluiten. Dan is het natuurlijk geen probleem.
bamibal