Hoe verander je dat plaatje bij Youtube

Ik wil graag dat plaatje veranderen wat je te zien krijgt op Youtube.com bij een video

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Klik hier voor rechts boven op je account naam, vervolgens op videobeheer en dan op de video waar van je de afbeeldingen wilt veranderen. Je krijgt een paar suggesties of de keuze om een afbeelding te uploaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je niet de miniatuur bedoelt, maar dat je een plaatje hebt op de plek die op de afbeelding staat aangegeven
http://bin.ilsemedia.nl/m/m1mywcgw9eie.png

Daar heb je Youtube Partnership voor nodig. Dit kun je gratis aanvragen. Je dient wel aan enkele voorwaarden te doen. Zo mag je bijvoorbeeld geen auteursrechtelijk beschermende video's op je account hebben en heb je minimaal een bepaald aantal abonnees en views nodig.

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor het geval je toch bedoelt dat je zelf de miniatuur wilt instellen:

Youtube heeft 3 miniatuurplaatjes, de middelste is die precies in het midden van de video zit.
Dit kun je dus manipuleren door exact in het midden van je filmpje een shot te zetten die je wilt laten zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je precies in het het midden een shot zetten zo dat je miniatuur afbeelding die shot krijgt als je ook gewoon een afbeelding kunt uploaden? Voor de rest goed antwoord