Kan je ook zonder dat je een creditcard hebt een Ipad account maken voor appworld etc.

Ik wou een nieuwe account voor ipad maken ik gebruik nu die van me zus maar alles wat ik bijv. Download of als ik met vrienden chat kan zij dat ook zien dat wil ik dus niet hbbn is er een andere manier op een account aantelaten maken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is te groot om het hier neer te zetten dus ik geef je hier een linkje:

http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

Er staat uitleg/plaatjes bij van Apple zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je tenminste 16 jaar of ouder bent kun je ook met een prepaid creditcard een account aanmaken. Een prepaid creditcard moet je opladen voordat je hem gebruikt en je kunt een prepaid creditcard eenvoudig aanvragen.