Kan mijn baas zien wie en wat ik mms?

Ik heb een werktelefoon en verstuur wel eens foto's naar vrienden. Gewoon standaard foto's en verder nix bijzonders maar zou mijn baas dat kunnen zien op de telefoonrekening of wat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Hoezo? Heb je te weinig vrije tijd dat dit tijdens je werk moet gebeuren?

Antwoorden (2)

Als je baas heeft aangegeven dat hij altijd een gespecificeerde rekening wil kan hij zien indien de nummers openbaar zijn naar wie jij belt en hoelang en wat hem dat kost.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En fotos als mms verstuurd zijn vrij kostbaar kan ik je vertellen!
Heb je geen afspraken over privegebruik van je telefoon gemaakt?
Je baas kan op de telefoonrekening zien naar wie je gebeld, gesmst en gemmst hebt. De inhoud kan hij niet zien.