Wie weet waar je het goedkoopste een Game pc Budget kan kopen en samenstellen?

Ik wil een nieuwe computer en me broer heeft er al een, en als ik er ook een heb gaan we een game kanaal op YouTube maken. De prijs mag tot 300-500€.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt kijken op de 'PC Builder' van Alternate. Daar kun je zelf door middel van een configurator, een pc samenstellen. Kijk ook bij de bron van Tweakers. Daar vind je de best buy guides. Dit zijn voorbeelden van samengestelde pc's die het meeste kunnen voor zo min mogelijk!