hoe kan ik Catan met Windows7 spelen?

hoe kan ik catan met Windows7 spelen. Komt niet in het rijtje voor.................

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij Windows7 wordt ook WindowsXP geleverd, als ik me niet vergis... Dus als 't op een PC werkt waar alleen WindowsXP staat, zou 't ook moeten kunnen werken op een PC waar Windows7 bij is geleverd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee deze wordt er niet bij geleverd, maar kan worden gedownload van de microsoft website en het werkt alleen in de ultimate en enterprise edition. Tevens is deze XP versie zeer beperkt op grafisch gebied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt niet - hij is ook beschikbaar voor de professional versie.
Dat 3D-games niet werken in de XPM-modus, wist ik trouwens niet - weer wat geleerd.
Dat er XP bij zit, is dus duidelijk omdat men geen problemen in 't bedrijfsleven wil - daar zijn er nauwelijks 3D-applicaties, en die bedrijven die wel zakelijke 3D-software leveren, hebben/komen vast wel met een Win7-versie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens microsoft zelf werkt hetalleen in de ultimate en enterprise edition. Ik heb de ultimate dus kan het niet in de prof. versie proberen :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan doe ik hierbij 't voorstel dat je de Nederlandse wiki van Windows 7 verbeterd: "Windows XP Modus is standaard niet aanwezig in Windows 7, maar is voor de Professional-, Enterprise- en Ultimate-edities van Windows 7 gratis op de website van Microsoft te downloaden."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vereisten voor het uitvoeren van Windows XP
Als u Windows XP Mode wilt uitvoeren, hebt u het volgende nodig: Windows 7 Professional, Enterprise of Ultimate-edities Staat gewoon in de help van mijn Windows 7. Kan het niet helpen, denk dat ze bij Microsoft ook niet echt weten wat ze willen :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Excuus ik lees niet helemaal met mijn ogen open denk ik. 8-) lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Teveel van de kerst-champagne geproefd? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan zou catan wel in de XP modus te spelen moeten zijn.
Jammer dat je niet aangeeft welke Catan je wilt spelen. Heb je een CD-Rom met het spel?

Bij mijn weten heeft Windows 7 ook een compatibiliteitsmode, net als haar voorgangers.
Ga met de rechtermuisknop op het icoontje staan waarmee je het spel wilt opstarten, kies voor eigenschappen, ga naar het tabblad Compabiliteit, zet het vinkje aan voor: Dit programma in deze compabiliteitsmodus uitvoeren
Kies uit het treklijstje eronder voor Window XP. Kies op OK en je speelt hem onder een oudere compabiliteitsmode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het juiste antwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie dat de antwoorden (de hele tekst) van hier ook automatisch op startpagina terecht komen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie het ook. Hmmm...