Ps4 games in ps3? Zou dat kunnen

Hey
Ik vroeg me af als de ps4 uit is dat de games van die ps4 ook in een ps3 kunnen....als jullie er iets van weten laat me het weten graag!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Kan niet
Je kunt toch ook geen gameboy in een snes stoppen

Antwoorden (1)

Nee dat zal niet gebeuren. Geen enkel aparaat werkt op die manier anders heb je niks aan een nieuwe console. Daarnaast worden die games ontwikkeld voor andere hardware dus dat kan een ouder apparaat niet aan. Net zoals nieuwe pc games niet werken op een hele oude pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer bedankt voor je antwoord,