Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de woorden 'jullie', 'begin', 'machine' in een rebus verwerken?

Ik bedoel de woorden afzondelijk en ik zoek er dus een plaatje bij zodat ik een rebus kan maken... Hoop dat het duidelijk is...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jullie = een afbeelding van een maandkalender met de ontbrekende maand juli en dan erbij zetten +l + e

Begin = een afbeelding van een fles Gin en +be erbij zetten.

Machine = een afbeelding van een machinist op een trein en dan erbij zetten e=ist.

Leuk, zo'n rebus maken. Kan je lekker je fantasie en je creativiteit aan het werk zetten.
Ik hoop dat het een mooie rebus wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ha, die Marilne76;

Probeer eens op onderstaande site.
De tweede geeft uitleg over de eerste.
Verwacht er geen wonderen van, ze zijn soms wat vergezocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor machine kun je een plaatje van een wasmachine nemen en dan "was" doorstrepen voor het plaatje. Voor begin een fles gin en dan +be er voor. En jullie is misschien een kalender met juli er op en dan -i en plus lie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
machine =

Teken een vrouw (rokje) met een kind ernaast, en wijs de vrouw aan met een pijl. Dan houden we Chine over, en dan kan je mooi iets met china tekenen, wat Chineze huisjes bij elkaar met erbij e = a

Rebussen hoeven niet altijd zo makkelijk te zijn. Even andenken mag ook best, anders is het geen puzzel meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rebus-machine!
Type een zin en je krijgt een kant-en-klare rebus. Je bent erwel ff mee bezig. ...
Zelfs de 'liaison' tussen de woorden wordt gemaakt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding