Ik ben op zoek naar een (goedkope) reisoplossing/transfer voor 22-12-2009 van Grenoble Airport naar het wintersportdorp: Valloire in Frankrijk?

Wie kan me tips geven???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor zo'n 250 euro huur je een week een auto (Corsa of gelijkwaardig), grootste gemak en comfort en prijs valt best mee als je bekijt wat de skivakantie in zijn geheel kost...

Anders natuurlijk met de bus, eventueel de reisorganisaties bellen en plekje in hun bus te regelen, als ze niet zol zitten zijn ze heus bereidt je mee te nemen. Op de bonnefoi gaan is natuurlijk niet aan te raden aangezien je echt wel op tijd in je skidorp wilt zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan advertenties plaatsen op diverse sites (je heb tenslotte even de tijd). Misschien zijn er wel mensen die jou tegen een geringe vergoeding mee willen nemen.

PS ik zou voor de zekerheid wel een huur auto reserveren of alternatieve openbaar vervoer opties uitzoeken voor het geval dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het even opgezocht. Van grenoble naart Valloire is ongeveer 135 km. Hoe het zit met openbaar vervoer weet ik niet, maar een auto huren lijkt me de beste optie.

Er gaan echter ook pendelbussen vanaf het vliegveld (zie bron). Wie weet komt er ook 1 van in Valloire.