Wat is er gebeurd? (Zie de uitleg.)

Je ziet een piramide met een man aan het topje gehangen, dood. Onder de piramide ligt een plasje water. Mijn vraag:
Wat is er gebeurd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Da's simpel, en een ouwetje.

Man heeft een stapel ijsblokken

Toegevoegd na 2 minuten:
(sorry, verkeerde muisklik)

opgestapeld in de piramide. Een soort trap van ijs gebouwd dus. Is daarop geklauterd tot bovenin. Heeft van een touw een strop gemaakt, strop rond zijn hals gelegd, andere kant van het touw bovenin de piramide vastgemaakt.

Het ijs smelt, man hangt zichzelf dus op en is dood.

Het water loopt weg cq verdampt. Als je op tijd bent, zie je nog net een plasje water op de grond liggen.
Cryofiel
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

hij wilde drinken en heeft het laten vallen en kwam om van de dorst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk aan de piramide van maslow ..Om als mens een gezonde persoonlijkheid te kunnen ontwikkelen moeten volgens Abraham H. Maslow een aantal fundamentele behoeften minimaal bevredigd zijn. Deze behoeften klasseert hij volgens een hiërarchie, zie wikipedia "piramide van Maslow".
De man die die daar aan dat topje hangt voldeed niet aan die behoeftens,zorgde niet goed voor zich zelf en is bezweken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, die man was aan het graven in die piramide. Toen vond hij een touw. Omdat hij dat touw niet wilde kwijtraken, hing hij het even om zijn nek. Toen hij verder groef , raakte hij een waterleiding, Het water spoot omhoog, duwde de man tot bovenin de piramide, het touw raakte per ongeluk klem waardoor de man werd opgehangen. Na een tijd werd de waterleiding afgesloten, het water zakte weer, behalve op één plek waar de grond dermate verzadigd was door het water dat er een plasje bleef liggen.
Die van die ijsblokken is trouwens ook wel een goeie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een man werd door zijn vrouw even met zijn leidsel aan het topje van een pyramide vastgezet zodat ze ongestoord wat kon winkelen. Helaas kwam net een plaatselijke zondvloed langs. Het water reikte net tot de voeten van de man die uitgleed en met zijn hoofd tegen de punt viel. Het water verdween even nadat Noah langsvoer en wat overbleef was een man bungelend aan een touwtje. Zijn kleren waren nat geworden dus hij droop nog toen zijn vrouw terugkwam. Eigenlijk was het God's bedoeling de vrouw te straffen voor haar onbeschofte gedrag ten aanzien van haar man maar ja die vrouw zat juist niet vast en kon behoorlijk reddingszwemmen. Ze droop na afloop wel een beetje maar haar gloednieuwe ketting had geen schade opgelopen, ze ging opgetogen naar huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
+1 omdat-ie zo leuk is!
Waarschijnlijk heeft deze man zelfmoord gepleegd en is het overgebleven urine er uit komen lopen.