sims3 launcher geeft error aan en sluit het spel af, kan ook niet updaten

Het staat er al, ik wil ook de sims3 kunnen spelen op mijn XP, daar had ik al het spel opgehad maar is er afgegaan na crash van de pc.
Nu heb ik de originele spellen en lukt het gewoon niet.
Het instaleren duurt ook een eeuwigheid, de pc heeft er 1 uur en 3 kwartier over gedaan om het spel te instaleren.
Wil ik dan nu het spel spelen dan komt er een subje met de tekst: er is een fout opgetreden in de SIMS3Launcher het spel moet worden afgesloten onze excuses.
En daar kan ik het mee doen.Ook kan ik de updates niet uitvoeren. Heb op het net ff gesnuffeld of er een oplossing is, kan ik niet vinden, maar kan wel het spel spelen via en omweg.
Als ik het spel dan speel dan gaat dat vloeiend, ik weet ook dat mijn pc het spel aankan.

De uitbreiding kan ik er niet opzetten omdat er geen updates gedaan kunnen worden.

Maarrrrrrr weet iemand hier iets van? Wat kan ik doen om mijn spel gewoon te laten spelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.9K

Het beste antwoord

Heb je al op het forum van de Sims 3 gekeken?

Daar vond ik dit, over dezelfde error:

Hey Big Guy. My game works now! All I did was remove EA Content Manager. Clean install, no errors. Also had to remove it from my C drive Program files. Might wanna mention this a little more clearly.

Ook staat er dat het misschien helpt eerst je PC te defragmenteren, het kan namelijk aan de harde schijf liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn 3 stap naar Sims 3 reparatie launcher fout

Ben je Sims 3 draagraket fout was, dan is er een 94% kans dat uw computer is register problemen. Voor reparatie Sims 3 draagraket fout moet je de onderstaande stappen te volgen:

Stap 1 - Download een Perfect Optimizer, installeert deze fout herstellen tool.
Stap 2 - Klik op het herstel alle Button.It scant uw PC for Free.
Stap 3 - Klik vervolgens op de knop Alles weer herstellen en je bent klaar! Het is heel gemakkelijk om sims 3 draagraket fout te herstellen.