Plas een politie-agent in zijn laars en vraag vervolgens of die natte voeten heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het goede antwoord. Maar eddlijst vond ik ook wel een leuke...

Andere antwoorden (13)

Ha, die Tess123;

Een agent in zijn laars piesen en vragen hoe hoog het water staat.

Toegevoegd na 54 seconden:
XiniX en ik zijn vast van dezelfde generatie....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de supermarkt op de toonbank poepen en vragen om statiegeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een blinde tegen zijn smoel slaan en zeggen die had je niet zien aankomen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een spookrijder inhalen

Toegevoegd na 2 minuten:
Of iemand met één been een step geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Seks hebben met een getrouwd persoon, in diens bed, en als de partner je betrapt, zeggen 'hee, goed dat je er bent, we hadden dorst maar geen zin om op te staan, haal jij effe wat te drinken voor ons' en dan weer verder gaan met sexen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een heel oud omaatje laten struikelen
14 jaar geleden
Op komende 24 december 's avonds om een uurtje of half zeven bij de plaatselijke AH de dagopbrengst gaan ophalen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een politie agent in zijn gulp piesen, en dan vragen of het regend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige agenten doen dit zelf al ,bij een leuke arreststand.
Een Belg 2 punaises geven,en zeggen dat het contactlenzen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een steen door het raam gooien en vragen of je hem terug mag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit een politieauto die voor het politiebureau staat het stuur er uit halen.
En dan binnen gaan vragen of ze je thuis willen brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegen een conducteur zeggen dat je geen kaartje hebt en als hij een boete geeft sla je hem in elkaar .!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegen een agent aapiesen en vragen waar de wc is.

Een hoop ouwe lullen hier (maar ik ben de oudste kennelijk)