een Papaver...

Toegevoegd na 28 seconden:
ook wel klaproos genoemd...

Toegevoegd na 33 minuten:
kijk... hij is al uitgebloeid nu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee joh! Die heeft heel andere stamper en meeldraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet me God niet wat het is maar iig geen Papaver... Typ maar in op google!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel ... ik heb even bij google images zitten kijken en je zou toch wel eens gelijk kunnen hebben. Ik zag een oranje exemplaar met ook zo'n soort bloemhart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik spreek intuïtief kan het derhalve wel eens mis hebben, maar vaak klopt het wat ik voel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,, idd ik vrees toch dat je gelijk hebt XiniX... :-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Compenseer ik een minnetje, volgens mij heb je namelijk gelijk.

Andere antwoorden (1)

Dit zijn de stampers en meeldraden van een voor de sierwaarde geteelde cultivar van de papaver.