verkeerde regiocodec van sims 3, kan daarom de uitbreiding niet installeren, wie weet er iets van?

ik heb het spel/ uitbreiding van de sims 3 gisteren gekocht en wil het uiteraard onmiddelijk spelen.

Maar dit gaat niet omdat, dat geeft de pc aan, er bij de sims3 een andere regiocode zit.

Dus daar zit ik met mijn mooie spel!

Weet iemand hier iets van??

bij voorbaat dank. groet Marion

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk eerst eens naar de regio code vanb je dvd rom player in je computer.
staat die op 2 want dat is de regio code van nederland .
mocht dit goed zijn zou ik u adviseren om terug te gaan naar waar u hem gekocht heeft die moet het probleem oplossen of bel met ea games het nummer staat in het boekje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt de volgende opties:
1. Je DVD-speler 'hacken' zodat je zonder problemen steeds van regio-code kan wisselen (4 of 5x is 't maximum). Dit kan wat betreft legaliteit een schemergebied zijn, dus dat zoek ik verder niet uit.
2. Een extra DVD-speler in je PC inbouwen, als dat past. Ik denk dat een DVD-speler je iets van 18 euro kost.
3. Je Sims-DVD-schijfje omruilen voor eentje met een andere regio-code. In Europa staat de code normaal gesproken op 2.
4. De regiocode van je DVD-speler op 2 zetten (check eerst op 't doosje of 't code 2 behoeft - anders heb je een verkeerde CD gekocht, eigenlijk). Let dus op: normaal gesproken kan je maar 4 of 5x de code veranderen. Idoot, natuurlijk - maar 't is even niet anders. (Dit is gedaan zodat mensen niet een DVD op de buitenlandse markt kunnen kopen als ie daar eerder uit is. De mediamaatschappijen willen vaak een introductie per werelddeel. Totale kolder.) Code wijzigen:
A. {Windows-toets}+e
B. Rechtsklik je DVD-schijfletter/speler aan de linkerkant (mogelijk moet je eerst 'Deze Computer' uitklappen met 't plus-teken wat ervoor staat).
C. Eigenschappen.
D. Hardware.
E. Selecteer de DVD-speler.
F. Eigenschappen.
G. Geavanceerde instellingen.
H. Kies Nederland of een ander land waar code 2 bij staat.
I. Ok.