heeft iemand ervaring bij Kruitvat zorgverzekering?

Wie heeft ervaring bij Kruitvat zorgverzekering?
Ik wil me voor aankomend hoorapparaat bijverzekeren bij Kruitvat voor een goede vergoeding.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat lijkt me er één,die kan exploderen! Informeer eens bij het Kruidvat,die verkopen wel goede!

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb er zelf geen ervaring mee,maar ze zullen hun goede naam niet in de waagschaal stellen door een inferieure te verkopen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zorgverzekering van Kruidvat loopt via Delta Lloyd. Kijk je pakket na en informeer naar de polisvoorwaarden bij Delta Lloyd.

Onderstaande links zullen je op weg helpen.