Vakantiehuis in Zwitserland

Wij willen in 2010 weer op vakantie naar Berner Oberland
Wij zijn 2 of 4 volwassenen 1 jongen en 1 berner sennen ( en misschien een spaanse waterhond)

Wij zoeken een niet te duur huis waarin 2 badkamers/ toilletten zitten en als het kan minstens 3 slaapkamers.

Verder willen we buiten graag ruimte om met de hond(en) te spelen en lekker te kunnen voetballen, bandminton etc.

Het zou lekker zijn als we lopend bij verschillende kabelbanden kunnen komen om de berg op te gaan en weer lopend naar beneden te kunnen.

Vorige keer zaten we in Kandersteg en hebben daar erg genoten. Maar ergens anders is ook prima.

Ik hoop dat er mensen reageren met goede ideen of accomodaties.

Groet, Monique

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Leuke optrekjes tref je op onderstaande link .....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voila, 11 huizen die aan jouw criteria voldoen. Minimaal 2 slaapkamers en huisdieren welkom.

Wat je 'niet te duur' vindt, is wat lastig te bepalen als je er geen bedrag bij noemt.

Die derde slaapkamer maakt het ineens wel erg duur. Bij 2 slaapkamers kun je vanaf 280 per week terecht, bij 3 kamers schiet je ineens naar een vanafprijs van 1100 euro.

In Oostenrijk zijn trouwens ook erg veel leuke accomodaties en sommige hotels bieden een verblijf aan inclusief onbeperkt gebruik van alle kabelbanen in de buurt. Ik ben de naam van deze pas even kwijt, maar meld me weer als ik erop kom.