Hotel Life Sharm El Sheikh Imperial

Hoi mensen,

ga 15 december voor 8 dagen naar hotel life sharm om de 50e verjaardag van mijn vrouw te vieren en heb enkele vragen.
Ondanks dat mijn vrouw nog wel enkele passen kan zetten is ze toch grotendeels afhankelijk van een rolstoel.
Kan ik vanaf het hotel met de rolstoel makkelijk naar het centrum (taxi of iets dergelijks), is er veel in Naaq bay te doen (toeristisch) en is het centrum (naama bay of zo) rolstoelvriendelijk???
Hebben jullie nog tips voor ons, ondanks de all inn formule wil ik wel enkele keren uit eten!!
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier is de site met de beoordelingen en mogelijkheden van Hotel Magic Life Sharm el Sheikh Imperial... Daar staat alles wat je wil weten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoek contact met je reisbureau, die weet het het beste. Msschien voor de volgende keer handig om dit van te voren uit te zoeken/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag is via een site gesteld, die waarschijnlijk over dit hotel gaat.