wat voor woord kan ik maken met de letters quatics

ik ben een spel aan het spelen en moet een woord maken van de letters QUATICS, welke woorden kan ik hiervan maken, wie kan mij helpen
Greta

Toegevoegd na 6 dagen:
het moeten alleen woorden van 7 letters zijn, dus geen verklein woorden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het een Engels of Nederlands spel en hoeveel tijd heb je nog? ;)

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

aquastick? :P ik weet niet of dat een woord is..
quality nog iets..

en zijn veel woorden met qua..
als je daar nou een woord achter die de letters tics heeft..

maar is het een nederlands spel of mag het ook engels zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg het woord achter een a

aquatics is toch wat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zit toch maar één a in?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O sorry, ik had je suggestie niet goed gelezen. Het minnetje was trouwens niet van mij hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Esme... Als je het op "aap" vertikaal aansluit op de middelste a... dan kan het toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ja .... als ie scrabble aan het spelen is, kan dat idd. Ik had ook al gezegd dat ik te snel gereageerd had, want ik had je eerste zin niet gelezen. Nogmaals sorry :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geeft niks hoor, dat gebeurt me zo vaak... :-))
Als je bedoelt woorden mv, zoals je op het einde van je zin vraagt dan zie ik zo gauw de volgende:
qat,
sta,
quasi,
tic(s),
qua,
tas,
cis,
en missschien nog wel meer. Maar als ik nog langer nadenk heb je kans dat ik de zoveelste ben met dezelfde woorden. Dus ik maak er maar een eind aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
au
si
is
at
as
tic
cat
tas
tia
qua
qui
sta
tics
quasi
aqui