Wat is er fout op dit plaatje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
paulus811
14 jaar geleden
deze hebben we een paar dagen geleden al gezien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is pas nog gesteld...

Het beste antwoord

Het verkeerslicht is niet goed. Rood hoort bovenin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

het verkeerslicht rechts is overbodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Correct naar mijn mening (vandaar dat ik het antwoord niet opnieuw post).
Ze rijden aan de linker kant, dus de rechter is overbodig, en dat het rode stoplicht onderin zit tja.. Dan is de grootste fout het stoplicht rechts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 punt is niet nodig +1.
En de lichten van het stoplicht aan de overkant staan de verkeerde kant op.
Iemand die voor het stoplicht staat ziet niet de voorkant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat laatste lijkt niet te kloppen, als je naar het verkeerslicht links achter kijkt dan zie je dat er twee kanten aan het verkeerslicht zitten ;-) dus het verkeerslicht rechtsachter kan wel degelijk zien wat er op het verkeerslicht staat :-) mits het hetzelfde verkeerslicht is :-)
Het licht rood hoort boven de staan, en het rechter stoplicht hoort daar niet. Dus eigenlijk het rechterstoplicht moet naar voren geplaatst worden. En de linker kan daardoor weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In alle drie verkeerslichten zitten fouten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De automobilist heeft zijn gordel niet om.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het jaar waaruit deze auto stamt hadden ze nog geen gordels,dat weet je toch Antwoordman.
AWM
14 jaar geleden
En hij heeft een GSM zonder carkit!
Het hele perspectief deugt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rood licht hoort bovenin het stoplicht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De achterste auto is een spookrijder