Wat zie jij hier in?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.tineye.com/search/1f1d2ff674ac3112e1d5004b9f8e5bcad85235c9?sort=size&order=desc

Het beste antwoord

Een Dalmatiër die in het gras loopt te snuffelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Inderdaad, wat kun je er anders in zien dan datgene wat duidelijk op dit plaatje te zien is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, het is al een oude...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik zag het niet tot jij het zei Dounja, Ik wilde je ook net vragen of je het zelf zag of dat je hem al kende ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie de dalmatier niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem ooit wel zelf gezien hoor, ben er niet door een ander op gewezen... Maar nu is het gewoon een standaard plaatje.
@C4th: In het midden van het plaatje zit de kop van de hond. Hij loopt van je weg met zijn neus op de grond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaaaaa, ik ziet hem :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal goed, en je hoeft deze niet meer uit te laten. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag die Dalmatiër ook meteen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Potverdorie moet toch ff moelijkere uitzoeken ;-) hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed hoor;-) jammer dat je em al kende

Andere antwoorden (2)

Naast het feit dat het tijd lijkt te zijn voor een nieuwe vulpen, zie ik hier een gezicht in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's knap. Leg uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de linkerkant, ergens halverwege het plaatje (van boven af gezien) en dan een centimeter verder naar rechts een oog en daarnaast nog één.
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik heb net bij een andere vraag uitgelegd dat de mens heel goed is in het herkennen van gezichten in een willekeurig vlekkenpatroon. Ben je dit nu meteen aan het bewijzen? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik denk het niet, want die vraag heb ik even gemist denk ik?
Cryofiel
14 jaar geleden
Dat was deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/cryofiel.29124#171552 Ik heb dezelfde uitleg een hele tijd geleden ook al eens gegeven. Ik weet niet meer bij welke vraag dat was.
Uhh, een raadsel dat niet op GV thuishoort?