Is er een goede eetgelegenheid in Wijk en Aalburg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Goed kan ik zelf niet beoordelen, maar een chique restaurant zal je er niet vinden.
Ik kan namelijk vinden 1 chinees, 1 lunchroom, 2 snackbars.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat zielig....
Ligt eraan of je van Chinees houdt!

De Chinese muur is het enigste restaurant daar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja als je van Chinees eten houdt. De Chinese muur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de directe nabijheid ligt het vestingstadje Heusden met een aantal leuke restaurantjes (circa 4 km van Wijk en Aalburg aan de andere kant van de Bergse maas). Ook kun je in het buurplaatsje Veen heerlijk Paling eten langs de dijk (Bij Jan Vos Hoge Maasdijk 337 in Veen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yup zie http://www.aalburg.nl/index.php?simaction=content&mediumid=12&pagid=875&fontsize=12
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proeflokaal den Dijk..
Hij is sinds kort begonnen met de lunch wat erg goed loopt naar mijn inziens. Je krijgt er in ieder geval een verzorgd bord met en luxe broodjes... In de zomer van 2019 wilt de uitbater beginnen met diner en ik ga zeker kijken :-)
Plaatje bij antwoord