Raadseltje---> oogtest Waar is de koning? Wie hem als eerste ziet +11

Er zit ergens in het plaatje een koning verstopt. Zie jij hem?

Toegevoegd na 1 uur:
Het lijkt wel op een broodje aap vraag, maar is niet zo.!!
(kwestie van goed kijken)
SuCCeS

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je vanaf de snavel van de vogel omhoog kijkt zie je het gezicht van de koning. Hij heeft een bladerentooi als kroon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat moet 11 punten worden, van mij ook één!
zat er lang op te kijken maar zag het niet. Prima!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alstublieft van mij krijg je 11
Klasse

Andere antwoorden (2)

De gewone dieren hebben een koning, nl. de leeuw. Daarom wilden de vogels ook een koning hebben. De vogels kwamen bij elkaar om een koning te kiezen en de Ka deed het woord. Omdat iedereen koning wilde zijn, bedacht de Ka een wedstrijd. De vogel die het hoogste zou kunnen vliegen, die zou koning zijn. Alle vogels deden heel goed hun best, maar niemand kon zo hoog vliegen als de ooievaar. Toen de ooievaar zo hoog vloog dat zelfs hij niet hoger kon, kwam er opeens een heel klein vogeltje tussen de veren van de ooievaar vandaan.... het Winterkoninkje! Hij kon toen nog hoger vliegen dan de ooievaar en was daardoor de winnaar. Daarom moesten de vogels hem nu wel tot de koning der vogels uitroepen. Een aantal vogels zeiden dat het niet eerlijk gegaan was en toen werd besloten dat de Winterkoning alleen in de winter koning zou mogen zijn. Zo kreeg hij de naam Winterkoning.

onder de veren van de roofvogel dus...
itsme
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeiemorgen itsme,
Je antwd was heel orgineel. Alleen ik zoek een echte koning.
Maar je krijgt wel een +1
Bij de bron....