Er is iets heimelijk op deze plaatje, wie weet wat dat is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Aha, ik snap hem plotseling! Je moet eerst op het plaatje klikken zodat het zich in een apart venstertje opent. Daarna moet je op Control-A drukken. En zie -- er verschijnt een Japanse dame! Maar ... ... dat werkt ALLEEN als je de juiste versie van Microsoft Internet Explorer hebt! Deze vraag is dus niet op te lossen voor mensen die Firefox, Safari, Opera, Lynx of Chrome gebruiken.

Ha, die Babyfaced; De heimelijke wens van de militair om lekker thuis te zijn bij zijn vrouw?

De ogen zijn heel erg bijgewerkt (eng.....)

zn linkerbeen is even kort

Wat heimelijk is? In het geheim; stiekem. Of wat er heimelijk is aan het plaatje; al sla je me dood.. :-P

het zijn twee afbeeldingen door elkaar

Dit ben jij?

Haha, druk maar eens op Ctrl+A, dan zie je dat de soldaat op je gaat richten! Toegevoegd na 1 minuut: klik maar eerst eens op het plaatje, dan wordt het duidelijker. Eerst is zijn (voor ons) rechter oog 'normaal', maar als je op ctrl+a drukt selecteer je de afbeelding, en dan lijkt het net alsof de soldaat zijn oog half sluit (d.w.z. op je gaat richten)!

De smalle bijeen geknepen lippen, de starre gelaatsuitdrukking en het ene kleine "gemene"oog. Dan nog het geweer op je gericht....Ik zou hem niet graag tegenover me hebben staan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100