Er is iets heimelijk op deze plaatje, wie weet wat dat is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''heimelijk op deze plaatje'' LOL
Cryofiel
14 jaar geleden
Als mijn Turks beter zou zijn, zou ik het hebben kunnen opzoeken op http://www.cebirsel.com/ .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is een japanse chick
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CTRL +ALT
Cryofiel
14 jaar geleden
Ctrl-Alt-wat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon foto klikken wordt ie groot en dan CTRL + ALT.. dan zie je wat ik zie..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
solly CTRL A,,,niet ALT..my bad......
Cryofiel
14 jaar geleden
Nee hoor. Ik moet eerst de moeite nemen Internet Explorer te starten, dan deze pagina op te zoeken - pas dan werkt het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok sorry voor je oude apparatuur.bij mij doet ie het ;-)

Het beste antwoord

Aha, ik snap hem plotseling!

Je moet eerst op het plaatje klikken zodat het zich in een apart venstertje opent. Daarna moet je op Control-A drukken. En zie -- er verschijnt een Japanse dame!

Maar ...

... dat werkt ALLEEN als je de juiste versie van Microsoft Internet Explorer hebt!

Deze vraag is dus niet op te lossen voor mensen die Firefox, Safari, Opera, Lynx of Chrome gebruiken.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, dat zie ik ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goed hoor

Andere antwoorden (8)

Ha, die Babyfaced;

De heimelijke wens van de militair om lekker thuis te zijn bij zijn vrouw?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ogen zijn heel erg bijgewerkt (eng.....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zn linkerbeen is even kort
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heimelijk is? In het geheim; stiekem.
Of wat er heimelijk is aan het plaatje; al sla je me dood.. :-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zijn twee afbeeldingen door elkaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit ben jij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, druk maar eens op Ctrl+A, dan zie je dat de soldaat op je gaat richten!

Toegevoegd na 1 minuut:
klik maar eerst eens op het plaatje, dan wordt het duidelijker. Eerst is zijn (voor ons) rechter oog 'normaal', maar als je op ctrl+a drukt selecteer je de afbeelding, en dan lijkt het net alsof de soldaat zijn oog half sluit (d.w.z. op je gaat richten)!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De smalle bijeen geknepen lippen, de starre gelaatsuitdrukking en het ene kleine "gemene"oog. Dan nog het geweer op je gericht....Ik zou hem niet graag tegenover me hebben staan.