Wat is het langste woord dat je kan maken met alleen de bovenste rij letters van een QWERTY toetsenbord?

Vond die andere vraag wel goed bedacht maar de onderste rij heeft geen klinkers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

wouter-query
(Een query op een database waar alle personen uitrollen met de naam Wouter.)

Toegevoegd na 19 minuten:
Poortprioriteit.
('T netwerkverkeer naar/van de ene netwerkpoort krijgt voorrang boven de andere.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de r en de e heb je 2x gebruikt; mag dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vast wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heeft mijn "uitroep" geen zin om te melden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 bovenste rij letters
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ja het zijn 2 woorden poort prioriteit ;)

Andere antwoorden (7)

Topprioriteit

Toegevoegd na 46 seconden:
13 letters!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoort daar ook een streepje tussen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En het streepje staat trouwens op een andere rij, dus woorden met streepjes kloppen niet.
+1 voor dit woord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker lang woord, ik zal een antwoord plaatsen als ik boven de 10 letters uit zal komen :)
Ter aanvulling op bovenstaand antwoord: Wouter-Pieter-Query
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uitwerppop
weerpoort
puppyweer
uitwerp
uitwerpreet ga zo maar door hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
top-ruiter-oproeper
17 letters
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 bovenste rij letters
en is het een bestaand woord ;)?
Operetterepertoirerepetitor
Peuterwerppoeppret
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet al te lange woorden, maar wel bestaande woorden zonder koppelteken ;)

poepert
twittert
repertoire
portier
portret
topper
repetitie
trottoir
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke -1...is geen antwoord op de vraag, de vraag was het LANGSTE woord....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je op 2 manieren lezen wat ik kan maken of wat je in het algemeen kunt maken. Ik geef je gelijk dat ik niet het langste woord heb wat "je, lees: men" kunt maken ;)
De lange woorden hierboven kan ik niet overtreffen, maar ik heb wel een leuk weetje voor je. Er zit een grapje in de qwerty toetsenborden verstopt! Check zelf, voor het woord 'typewriter' heb je alleen de bovenste rij letters nodig. En ja, dit is er bewust ingezet.