Wordt tijd dat we gewaarschuwd worden dat er weer een nieuw virus in omloop is.

MSN virus nog steeds actief. Wordt tijd dat er gewaarschuwd wordt dat er virussen in omloop zijn. Ben waarschijnlijk besmet met het MSN virus. Er komt een bericht binnen op MSN en in mijn mailbox en er komen verstuurde berichten retour. Via MSN en mail o.a : postmaster@hotmail.com en http:// picture.msnpicturepeople.com Het MSN virus blijkt al heel lang tebestaan en er wordt niets gedaan volgens mij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit lijkt me trouwens geen vraag, meer een opmerking.

Antwoorden (2)

Virussen zijn er altijd en zullen er altijd staan.
Waarschuwen hoeft niet, gewoon zorgen voor een goed antivirusprogramma dat regelmatig geupdate wordt.

Niets is zo ergerlijk als mailtjes in mijn mailbox krijgen met waarschuwingen voor virussen die al jaren geleden actief zijn geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof nooit mailtjes die je waarschuwen voor een virus. Zeker niet als er bij staat dat 'symantec er nog geen oplossing voor heeft' of dat Microsoft er geen raad mee weet.
Bedenk goed dat er geen mensen zijn die jou een mailtje sturen omdat ze meer weten dan de eerder genoemde (en nog vele andere) bedrijven die daarin gespecialiseerd zijn.

Zorg gewoon voor een virusscanner, er zijn legio mogelijkheden (ook gratis te downloaden). Succes!

oh, bijna vergeten: tijdens het typen van dit berichtje zijn er vast wel weer een paar nieuwe virussen op het internet gekomen... wees gewaarschuwd.
itsme