Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft een manier om vanuit een gallery van Joomla de afeeldingen af te drukken?

Ik ben bezig met een Joomla 1.5 website en ik wil er voor de kinderen graag wat kleurplaten opzetten.
Een gallery extension is wel te vinden maar ik kan niets vinden met een printknop of iets wat erop lijkt.

Iemand een idee hoe ik dit kan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
378

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt toch gewoon die afbeeldingen laten downloaden op hun pc en dan printen, daar zijn toch genoeg extensies voor...

Maar je wil graag een gallery waar je op klikt bij jou op de site en dat de printer meteen gaat printen, heb ik dat goed begrepen?

Laat ze downloaden de file die ze graag hebben op je site en dan kunnen ze dat zelf op hun eigen pc uitprinten later...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt er vanaf welke extensie je ervoor gebruikt. Ze zullen allemaal iets anders kunnen. Ik heb bij een site Phoca Gallery geinstalleerd en daar kan je een downloadknop aanzetten, vervolgens zou je het gedownloade bestand op kunnen zoeken op je computer en kunnen printen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding