Hoeveel gaat de Noordzee omhoog als je 18 emmers lauw water er in gooit, vlak voor de zon onder gaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

net zoveel als het grondwater daalt omdat je water uit de keuken haalt en daar gisteren de vloer mee geschrobt hebt nadat je de plaat gepoetst hebt en doordat je gas gebruikt hebt om dit water op te warmen is de zon minder sterk geworden waardoor het in de sahara kouder werd waarna er 2 drupels regen in het ammazone gebied minder gevallen zijn daardoor werd een capibara door een anaconda opgevreten welke daardoor weer iets dikker werd, daardoor kon hij niet ontsnappen aan de pirhana's die daardoor weer meer kinderen kregen die allemaal in het water leven,hierdoor stijgt de zeespiegel ter hoogte van suriname waardoor er meer plaats is voor walvissen, doordat er meer walvissen in zee zwemmen en deze groot worden (waar walvis is is geen water)zal de zeespiegel met minimaal 3.42 stijgen als je lang genoeg wacht, dit heeft weer een voordeel voor de bewoners van het oosten van het land omdat ze dan niet meer zover hoeven te rijden als ze een dagje naar zee willen,mischien krijgen we dan wel Eindhoven aan Zee

ik denk 1 meter 32 cm.....

vanavond vlak voor zondondergang (dan moet je snel zijn) zal het water in den helder zo'n 124 centimeter dalen ongeacht of je koud of lauw water gebruikt.

Ik denk dat de zeespiegel van de Noordzee dan 0,000000000000000000000000000000000000000000011 micrometer stijgt...:P

Dat wordt volledig gecompenseerd door het ondergaan van de zon. Als die in zee zinkt, komt er een hoop stoom vrij.

De Noordzee gaat niets maar dan ook niets omhoog, nog niet al giet je de hele Atlantische Oceaan erin... Die ligt daar en blijft daar liggen net zo hoog als altijd...

Die gaat niet omhoog want je vult je emmers met zeewater.

Dat hangt ervan af of je alleen het water in de zee gooit, of ook de emmers.

Er gebeurt door die 18 emmers lauw water überhaupt niets! Die hebben geen enkele invloed op de stand van de zeespiegel. Als het tegen die tijd vloed is,zal hetwater net zo veel stijgen als zonder die 18 emmers. Trouwens wel zonde van al die emmers,maar nou emmer ik maar wat!

Zijn het zinken emmers?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100