Dierensraadsel

Wat is dit voor dier?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het ziet er echt heel stom uit :'), maar kwam het op een site tegen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is hier voor raadsel aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
raden ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht meer aan waar ze naar kijken of zo. Dier leek me heel voor de hand liggend. @Jessie: Ze zien er inderdaad wat stom uit. Dat ben ik wel met je eens. Kleintjes zijn wel schattig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind er niks stoms aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijken, of de srv man er aan komt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je het op een site heb gevonden stond er dan niet bij hoe het beste beestje heette?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Naatje: daarom is het ook een raadsel. Dan weet de vraagsteller het antwoord al. Hij is gewoon benieuwd of wij (GVers) het weten. Nu zijn wij (mijn gezin en ik) dierentuingangers, dus wij kennen hem wel al ja...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er nog niet geweest bent, ga dan eens naar Burger's Bush - daar lopen ze rond in het oerwoud-gedeelte. Echt een aanrader!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke diertjes,... cavia's stammen er van af... heeeeel ver terug in de tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijken inderdaad uit de kluiten gewassen cavia's...