fietskaart Midden -Zuid Thailand

Wij gaan in november met een aantal vrienden fietsen in Thailand, van Petchamburi naar Phuket. Kan iemand ons een goeie fietskaart te koop aanbieden van dit gebied? Fietskaarten zijn zogenaamd te koop in Thailand zelf, wij willen ons vooraf al over de kaart kunnen buigen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bel even met de fietsvakantiewinkel welke kaart de beste is, er staan er meerdere op hun website maar bel of mail even dan weet je zelke je moet hebben.

En vergeet de lonely planet niet, daar heb je zowieso veel plezier aan!