Welke alcoholvrije bieren kan ik in de supermarkt of slijter kopen?

En welke smaken het best?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Diverse merken,maar welke het beste smaakt, dat is verschillemd.Dat ligt aan de smaak van de drinker. Ik weet niet of je hier merknamen mag noemen,dus dat doe ik maar niet! Er is idd.een merk wat redelijk te drinken is,maar over het algemeen geef ik toch de voorkeur aan" echt"bier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bavaria is erg lekker maar ook warsteiner.Amstel vind ik niet lekker maar idd een kwestie van smaak.Ook Malt is lekker bier als je van zoet houdt.
De duitse alcohol vrije bieren zijn over het algemeel vind ik het lekkerst.
Mocht je van alcohol vrije andere drankjes houden dan zou ik een campari alcohol vrij aanraden van monin.Monin is wel wat aan de prijzigekant maar een goeie fles wijn kost duurder.De campari is 6,50 ongeveer.
Monin heeft ook een uitgebreidt sortiment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buckler......todat Youp kwam

Toegevoegd na 29 minuten:
rond de 5 minuten komt ie, en dat was het einde van Buckler