Goedkoop vliegen naar Newyork in december

Hallo,

Ik zou graag rond de kerst naar New york willen met m'n vriendin.

Heeft iemand goede tips voor goedkope tickets?

Is het beter om nu tickets te regelen of nog even te wachten?

gr. Henk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik raad je aan zo gauw mogelijk te gaan zoeken, want december is altijd een drukke vlieg-maand, maar New York springt daar nog een heel eind over heen.
Ga alle sites af, en kijk bijv. ook bij tussenlandingsvluchten : bijv. met Icelandair via Reykjavik is vaak goedkoper dan rechtstreeks, en bijv. vertrekken van Düsseldorf kan ook uitmaken.
Je kunt natuurlijk ook naar een reisbureau gaan, en vragen of ze je willen helpen speuren - zij weten misschien nog "geheime" tips, of aanbiedingen inclusief hotelovernachting - je moet dan alleen rekening houden met een commissie voor het reisbureau.

New York is in december echt helemaal geweldig.....
Ik weet zeker, dat jullie enorm gaan genieten van de superlatieve kerstsfeer!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terzijde, denk erom dat je warme kleren meenneemt. Ik bedoel Skijack en skiboots. Want NY ligt niet aan de warme golgstroom en is in de winter soms ontzettend koud. Ik herinner mij keren, dat wij van de ene winkel naar de volgende winkel rende, omdat het op straat niet uit te hiouden was. Onvergelijkbaar met de winters hier. Ik zou nooit meer gaan rond die tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie tip, en denk vooral aan een muts : de randen van je oren liggen er zo ongeveer af, als het -10 is, en de wind snerpt door die lange rechte straten.....zelfs ik ben "aan de muts" gegaan daar, terwijl ik met skieën bijna nooit een muts op heb.