Zomerraadsel: Wat klopt hier niet?

Wat klopt hier niet en wat is er gebeurd?

Picture for question
AWM
14 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat meisje zat er al een paar dagen in de hoop dat iemand haar zou aanspreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja of in de hoop dat iemand deze vraag zou stellen ;-)

Het beste antwoord

Het meisje heeft 2 verschillende sokken aan.

Toegevoegd na 53 minuten:
na het antwoord van Dounja te hebben gelezen,dit klopt er niet:

Een geparkeerde auto staat normaal gesproken uit.. is dus niet meer te remmen of te sturen als de handrem er 'per ongeluk' afgaat. oftwel dat meisje heeft gewoon een verkeerd uitgepakte joyride gemaakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

wat niet meer klopt is het hart van degene die de auto het water in reed, wat er is gebeurt? iemand reed van de berg het water in.......?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe weet je dat ie dood is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik voel dat ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
knap, moet je meer werk van maken :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebeurd al.........
Dat meisje kijkt te onschuldig bij hetgeen zich daar heeft afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf de kant van het meisje kan de auto nooit het water zijn ingereden,is te onherbergzaam om te rijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is het meisje wel een jongetje en dat hij kleren heeft gepakt die voor het oprapen lagen, alvorens naar boven te klimmen en een leuke foto te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat er is gebeurd kun je lezen in het berichtje in de link.
Wat er niet klopt? Geen idee, ik hou het ook maar op de sokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat meisje mag die auto niet bestuurd hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Auto rijd van berg het water in, wat niet klopt dat er geen bestuurder in zat:P