printer in windows

goeden dag,

kan iemand mij zeggen hoe je een printer weer opstart in windows xp, het symbool onderaan staat aan, hij wordt getoond maar krijg de printer niet opnieuw opgestart,
dank U alvast

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je ook de INstallatie CD-rom /driver voor de printer nog?
Want hij kan hem wel herkennen maar hij moet ook weer geinstalleerd worden.