Kan ik op een andere manier dan zo duur telefonisch een puzzel-oplossing doorgeven? ipv 0,60 pg is het de eerste minuut 1,30 euro, daarna 1 euro/ min.

Toegevoegd na 6 dagen:
het kan niet per e-mail,helaas, over goede doelen wordt nergens gesproken, Alex heeft geen alt.nr. en ZIN zelf reageert ook niet. Misleidend vind ik het geheel....

Weet jij het antwoord?

/2500

vaak is het een gedeeltelijke bijdrage voor een goed doel of om de te winnen prijzen te bekostigen en daar winst uit te halen. Met iemand anders telefoon bellen, maar of ze daar blij mee zijn...

Meestal kan je puzzel-oplossingen ook per briefkaart insturen - ook niet echt goedkoop, en wat extra-werk, maar wel goedkoper dan inbellen. En vaak staat er ook een e-mailadres bij, en dan is het natuurlijk helemaal geen probleem.

Gebruik vraag Alex, zij hebben voor een heleboel 0900 nummer normale lokale nummer, waar je dus lokaal tarief betaald.

Bronnen:
http://www.vraagalex.nl/

Ligt aan waar de puzzel staat. Soms staat er ook nog bij dat je een briefkaart kunt sturen, maar volgens mij verdwijnt die techniek steeds meer, omdat tegenwoordig veel via internet kan (dat is ook bij sommige puzzels en gratis (behalve je internetkosten) en omdat je ook kunt bellen (dat is dan ook duur zoals je zegt, maar soms voor het goede doel :D) En soms moeten/willen ze er natuurlijk geld mee verdienen, want je kunt er namelijk een dure prijs mee winnen (meestal). Helaas win je niet altijd en gaat je geld dan verloren. Maar als je wint... Btw, ik vertrouw dat bellen niet altijd, ik heb nooit wat gewonnen, maar ja dat hoor je natuurlijk van meer mensen. Kennelijk doen er dus echt veel mensen mee, of je wordt belazerd (er wordt dan zelfs niet vermeld wie er gewonnen hebben) dus Pas op!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100